vitor-monthay-f64EyY64Pd0-unsplash

Przeczytaj koniecznie Zasady i warunki

Wymagane pola *





Regulamin

Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji lub zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt w Hotelu. Dokonując ww. czynności Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Hotelu Rusałka. Regulamin jest dostępny do wglądu w Recepcji hotelowej a także na stronie internetowej Hotelu.

1. Gość hotelu zobowiązany jest do okazania pracownikowi Recepcji przed zameldowaniem dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego tożsamość Gościa. W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób umożliwiający zameldowanie Recepcjonista ma obowiązek odmówić wydania klucza do pokoju.

2. Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby. Doba hotelowa trwa od godziny 15.00 w dniu wynajmu do godziny 11.00 dnia następnego. Zadatek wpłacony na poczet pobytu nie ulega zwrotowi. Opłata za pobyt jest pobierana w dniu przyjazdu Gościa. W przypadku wcześniejszego wyjazdu Hotel nie dokona zwrotu pobranej kwoty.

3. Jeżeli Gość nie określi czasu pobytu najmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.

4. Prośbę o przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w Recepcji do godziny 10.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju, co jednak nie wiąże hotelu. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych wolnych pokoi.

5. Pozostanie w pokoju lub pozostawienie rzeczy poza godzinę 12.00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu. W przypadku, gdy Gość opuści pokój po godzinie 12.00, program komputerowy Recepcji naliczy opłatę za pół doby wynajmu pokoju hotelowego według cen pełnych.

6. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynęła doba hotelowa, za którą uiścił opłatę.

7. Osoby niezameldowane mogą przebywać w pokoju hotelowym w godzinach od 7.00 do 22.00.

8. Przebywanie osób niezameldowanych w pokoju Gościa hotelowego po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego pokój na odpłatne dokwaterowanie tych osób do pokoju. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według ceny dostawki z cennika dostępnego w recepcji hotelu.

9. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22.00 do 6.00 dnia następnego.

10. W godzinach ciszy nocnej Goście i osoby korzystające z usług hotelu mają obowiązek takiego zachowania, by w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju pobytu innych Gości. Jeżeli Goście stosują się do ciszy nocnej Hotel może poprosić gości o wykwaterowanie się.

11. Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną i prawną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń hotelu powstałe z winy jego lub odwiedzających go osób.

12. Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych i innych pomieszczeniach grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych, niestanowiących wyposażenia tych pomieszczeń. Nie dotyczy: ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.

13. Każdorazowo, opuszczając pokój, Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i upewnić się, że są zamknięte.

14. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług i nie złożonych do depozytu. Gość może złożyć wartościowe rzeczy do depozytu hotelu. Hotel ma prawo odmowy przyjęcia na przechowanie pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów, w szczególności kosztowności i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo mają zbyt dużą wartość w stosunku do wielkości lub standardu hotelu albo zajmują zbyt dużo miejsca.

15. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o bezzwłoczne zgłoszenie ich w Recepcji, co umożliwi hotelowi reakcję.

16. Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju hotelowym przez wyjeżdżającego gościa będą odesłane na jego koszt, na adres przez niego wskazany. W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące, a następnie przekaże na cele charytatywne lub do użytku publicznego.

17. W przypadku naruszenia postanowień niniejszego regulaminu, Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań Hotelu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia oraz do zapłaty za ewentualnie poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia terenu Hotelu.

18. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników Hotelu lub innych osób przebywających w Hotelu, albo też w inny sposób zakłócił spokój w Hotelu.

19. Zabrania się wnoszenia do pokoju hotelowego: rowerów, sprzętu jeździeckiego, wodnego tj. materacy, desek surfingowych a także innych podobnych przedmiotów.

20. Dzieci poniżej 13. Roku życia powinny znajdować się na terenie Hotelu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.

Informacja o danych osobowych dla Gości hotelowych „Hotelu Rusałka”

Informujemy, że administratorem danych osobowych gości jest „Hotel Rusałka” z siedzibą w Okuninka VIII/10, 22-200 Włodawa, REGON: 950293564

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa zawartych przez Hotel jest umowa o świadczenie usług hotelarskich. Ponadto, celem przetwarzania danych osobowych przez hotel jest:

1. dochodzenie ewentualnych roszczeń przez hotel w związku z poniesioną przez Hotel szkodą wyrządzoną przez gościa, lub obrona przed roszczeniami gościa w stosunku do Hotelu,

2. zapewnienie najwyższej jakości usług dla gości hotelowych

3. udokumentowanie wykonania usługi dla celów podatkowych

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wykonania usługi. Dane osobowe w zakresie imienia i nazwiska oraz adres zamieszkania jest wymogiem zawarcia umowy o usługi hotelarskie.

Dane osobowe pozyskane na potrzeby świadczenia usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres określony w przepisach prawa. Dane osobowe pozyskane na podstawie zgody w celach marketingowych będą przetwarzane przez okres ważności zgody na cele marketingowe.Dane pozyskane w związku z monitoringiem będą usuwane po 5 dniach od daty ich rejestracji.

Hotel zachowuje prawo udostępniania danych osobowych podmiotom upoważnionym oraz w przypadkach przewidzianych przepisami prawa powszechnie obowiązującego. Państwa dane mogą zostać udostępnione lub przekazane następującym kategoriom podmiotów:-firmom świadczącym usługi wsparcia IT hotelu oraz dostarczającym oprogramowanie informatyczne-firmom księgowym świadczącym usługi obsługi księgowej-firmą świadczącym obsługę prawną.

W przypadku gdy Gość wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, Hotel przetwarza dane osobowe w tym celu, tj. w celu kierowania do gościa informacji marketingowych i ofert o swoich produktach i usługach.Administrator danych osobowych oraz podmioty przetwarzające dane na jego zlecenie, zgodne z obowiązującymi przepisami prawa zapewniają odpowiednie środki ochrony danych. Klientowi, którego dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawienia lub wycofania, usunięcia w każdej chwili oraz prawo do bycia zapomnianym oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego:

• przed 25 maja 2018 r. – Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych,

• po 25 maja 2018 r. – Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.